Ιστορία της Μαγείας της Βόρειας Αμερικής- Τζόαν Κ. Ρόουλινγκ, Β' μέρος - The Daily Owl
fade
15914
post-template-default,single,single-post,postid-15914,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Ιστορία της Μαγείας της Βόρειας Αμερικής- Τζόαν Κ. Ρόουλινγκ, Β’ μέρος

Πριν από μερικές ημέρες κυκλοφόρησε το πρώτο μέρος της Ιστορίας της Μαγείας στη Βόρεια Αμερική, το οποίο έγραψε η Τζόαν Κ. Ρόουλινγκ. Μόλις μια περίπου ημέρα μετά, κυκλοφόρησε και το δεύτερο μέρος. Το πρώτο μέρος αναφερόταν στους 14ο με 17ο αιώνα, ενώ το δεύτερο μέρος ξεκινά από τον 17ο αιώνα. Αναφέρουμε τα κυριότερα σημεία. 

Η μετακίνηση των Ευρωπαίων στην Αμερική έχει ήδη ξεκινήσει. Ανάμεσα στους ανθρώπους που μετοικούν στον Νέο Κόσμο βρίσκονται μάγοι και μάγισσες, καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό κίνητρο. Κάποιοι ενθουσιάζονται από την ιδέα της περιπέτειας και του αγνώστου. Οι περισσότεροι, όμως, είναι κατατρεγμένοι είτε από άλλους μάγους είτε από Μαγκλς και αναγκάζονται να μετακινηθούν. Η ιθαγενής μαγική κονότητα της Αμερικής είναι φιλική και υποδέχεται τους Ευρωπαίους μάγους. Ωστόσο, είναι φανερό και στις δύο κοινότητες πως η Αμερική (Νέος Κόσμος) είναι αρκετά πιο δύσκολο περιβάλλον για την εξάσκηση μαγείας από τον Παλιό Κόσμο (Ευρώπη και όλος ο τότε γνωστός κόσμος).

Ο πρώτος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η πρακτική έλλειψη βασικών ειδών και ανέσεων. Πίσω στην Ευρώπη μπορούσαν απλά να επισκεφθούν κάποιο μαγικό κατάστημα, για να αγοράσουν υλικά για τα φίλτρα τους. Στην Αμερική πρέπει να αναζητήσουν μόνοι τους τα υλικά, αρκετά από τα οποία είναι ακόμη άγνωστα για αυτούς. Επιπλέον, δεν υπάρχουν αναγνωρισμένοι κατασκευαστές ραβδιών, ενώ η αμερικάνικη σχολή μαγείας (που αργότερα θα γίνει ένα από τα σημαντικότερα μαγικά ιδρύματα) έχει το μέγεθος μιας παράγκας με δύο καθηγητές να διδάσκουν δύο μαθητές.  

Ο δεύτερος λόγος είναι η πολιτικο-κοινωνική και η θρησκευτική κατάσταση στην Αμερική. Οι Αμερικάνοι βρίσκονται σε διαμάχη με τους ιθαγενείς, γεγονός που δημιουργεί χάσμα ανάμεσα στις μαγικές κοινότητες. Οι θρησκευτικές αντιλήψεις τους (πουριτανισμός), καθιστούν εγκληματική την οποιαδήποτε εξάσκηση μαγείας. Ακόμα και οι Μαγκλ προκειμένου να απαλλαχθούν από κάποιον εχθρό τους, τον κατηγορούσαν πως είναι μάγος και έτσι τον καταδίκαζαν ουσιαστικά σε θάνατο.

Ο τρίτος και σοβαρότερος λόγος είναι μια ομάδα μάγων, η οποία στην αρχή ξεκίνησε ως μια προσπάθεια κάλυψης του νομικού κενού που υπήρχε για την υποστήριξη της μαγικής κοινότητας αλλά στη συνέχεια γνώρισε πολύ μεγάλη διαφθορά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κυνηγούν όχι μόνο εγκληματίες που απειλούσαν τους Μαγκλς και την μαγική κοινότητα αλλά και αθώους απλούς ανθρώπους ή μάγους με αντάλλαγμα κάποια χρηματικά ποσά. 

 

Οι δίκες του Σάλεμ

Το κομμάτι αυτό της Ιστορίας της Μαγείας της Βόρειας Αμερικής, το έγραψε η Τζόαν Κ. Ρόουλινγκ, για να εξηγήσει κάποια σημεία που θα δούμε στην ταινία “Φανταστικά ζώα και πού να τα βρείτε”.

Βρισκόμαστε στα τέλη του 17ου αιώνα (1692-1693), όπου πραγματοποιούνται οι δίκες στην περιοχή Σάλεμ της Αμερικής. Ανάμεσα στο σώμα των Πουριτανών δικαστών, σύμφωνα με μάγους ιστορικούς, βρίσκονται τουλάχιστον δύο άτομα από τη διεφθαρμένη ομάδα μάγων. Ο λόγος της συμμετοχής τους ήταν οι προσωπικές διαμάχες που είχαν με κατηγορούμενους. Ορισμένα θύματα είναι πράγματι μάγισσες αλλά είναι αθώες για τις  κατηγορίες που τους προσάπτουν. Τα υπόλοιπα θύματα είναι Μαγκλ, που  είχαν την ατυχία να βρεθούν μπλεγμένα μέσα στο υστερικό κλίμα που επικρατούσε εκείνη την περίοδο. 

Το θέμα του Σάλεμ είναι σοβαρό για την μαγική κοινότητα, καθώς χάθηκαν άδικα πολλές ζωές, αλλά και γιατί αρκετοί μάγοι φοβήθηκαν με αποτέλεσμα να φύγουν από την Αμερική, ή να μείνουν, νιώθοντας όμως στιγματισμένοι. Δημιουργήθηκαν διαφοροποιήσεις στον πληθυσμό. Αναλογικά, το ποσοστό των μόνιμων μάγων-κατοίκων της Αμερικής είναι πιο χαμηλό από τις υπόλοιπες ηπείρους. Οι οικογένειες που αποτελούνται εξολοκλήρου από μάγους πολύ σπάνια μετοικούν στην Αμερική, καθώς μαθαίνουν από μαγικές εφημερίδες τα όσα συνέβησαν εκεί. Επομένως, αυξάνεται ραγδαία το ποσοστό των μάγων που γεννιούνται σε μη μαγικές οικογένειες. Σιγά-σιγά, στην Αμερική η ιδεολογία για το γνήσιο μαγικό αίμα φθίνει.

Μία σπουδαία επίδραση των δικών του Σάλεμ είναι η δημιουργία του Μαγικού Κονγκρέσσου της Αμερικής το 1963, το οποίο δημιουργήθηκε περίπου έναν αιώνα πριν το αντίστοιχο Κονγκρέσσο των Μαγκλς. Είναι η πρώτη φορά που η μαγική κοινότητα έρχεται σε επαφή συλλογικά και δημιουργεί νόμους για την προστασία της. Η πρώτη δράση του Μαγικού Κονγκρέσσου είναι η πραγματοποίηση δίκης για τους Scourers , δηλαδή των διεφθαρμένων μάγων, μερικοί από τους οποίους εκτελέστηκαν. 

Αρκετοί από τους πιο περιβόητους Scourers κατάφεραν να ξεφύγουν από τη δικαιοσύνη. Αν και εκδόθηκαν παγκοσμίως εντάλματα για τη σύλληψή τους, κατάφεραν κι εξαφανίστηκαν μόνιμα στον κόσμο των Μαγκλς. Δημιούργησαν οικογένειες με Μαγκλς αλλά τα παιδιά τους ήταν και αυτά Μαγκλ, ώστε να διατηρηθεί η κάλυψή τους. Καθώς ήταν εκδικητικοί, πέρασαν την πεποίθηση στους απογόνους τους ότι η μαγεία είναι αληθινή και όλοι οι μάγοι πρέπει να εξουδετερωθούν.

Ο Αμερικάνος μάγος-ιστορικός Θεόφιλος Άμποτ έχει βρει αρκετές τέτοιες οικογένειες, όπου η πίστη στην μαγεία είναι ισχυρή και το μίσος για αυτήν ακόμα μεγαλύτερο. Θεωρεί πως αυτή η προπαγάνδα οδήγησε τους Αμερικάνους Μαγκλς να διακωμωδούν την μαγεία περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο πολιτισμό στη Γη. 

 

 

ΠΗΓΕΣ

Sophia Aurora Mavragani

Περήφανη μάγισσα Ravenclaw. Κάτοικος ενός κόσμου διαφορετικού, γεμάτου μαγεία..

No Comments

Post a Comment