20 σκέψεις μετά το 7ο επεισόδιο της σειράς “Σιωπηλός Δρόμος” – The Daily Owl
fade
76346
post-template-default,single,single-post,postid-76346,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

20 σκέψεις μετά το 7ο επεισόδιο της σειράς “Σιωπηλός Δρόμος”

Ακολουθούν spoilers για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει ακόμα το 7ο επεισόδιο της σειράς του Mega, Σιωπηλός Δρόμος:

 

 

 

 

Η Μαντώ ένα όμορφο πρωί ξύπνησε, βάφτηκε (χωρίς αδιάβροχη μάσκαρα δυστυχώς), πήρε τον Νικήτα μαζί και πήγαν στην Κατερίνα Παναγοπούλου να κάνουν δηλώσεις για την απαγωγή. Πόσο γέλασα με το “έχουμε ο ένας τον άλλο” που είπε ο Νικήτας – πιο πιθανό να του συμπαρασταθεί μετά από όλα αυτά ο οπερατέρ των ειδήσεων του Mega παρά η γυναίκα του. 

 

 

Όχι, Μαντώ μου, δε βγήκες σαν “κακόγουστη σαπουνόπερα στο γυαλί”, τη ζεις την κακόγουστη σαπουνόπερα και το χειρότερο είναι ότι δεν έχεις καν πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή.

 

 

Φυσικά, το πιο άτιμο πράγμα (μετά τις κρυμμένες θερίδες σε φαγητά που πιστεύεις ότι είναι λάιτ) είναι οι τύψεις κι έτσι ο Νικήτας έκρινε σκόπιμο να αμολήσει τώρα στη Μαντώ το μαντάτο ότι την έχει κερατώσει με την ίδια της την ξαδέλφη – που την έχει και σαν αδελφή της όπως έχουμε δει ως τώρα. Τουτέστιν ο Νικήτας και το timing είναι δυο έννοιες μεταξύ τους τους, ενώ από την άλλη ο Νικήτας και το κέρατο ταιριάζουν όπως η μπύρα με το τηγανητό καλαμαράκι – διότι της τα έχει ξαναφορέσει της Μαντώς προ επταετίας.

 

 

 

Στο δεύτερο μέρος του επεισοδίου Keeping Up with the Keratians, ο Λούλης έβαλε να τηγανήσει δυο μπέικα (sic) και στο τέλος έκανε την κουζίνα να μοιάζει με διάδρομο του Μασούτη μετά από σεισμό. “Τι το πετάς καλέ το μάνγκο, εσύ το κουβάλησες από τη Χιλή μέχρι το Βαθύ;”.

 

 

Οι Keratians, Βασίλης και Μαντώ, συναντιούνται για να τού πει η δεύτερη πως “δεν είχε καταλάβει τίποτα” – και πράγματι, όλον αυτό τον καιρό η Βίκυ Παπαδοπούλου είναι απασχολημένη ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΓΕΡΝΑΕΙ οπότε πράγματι ενδέχεται να μην ψυχανεμίστηκε τίποτα. Πέραν της πλάκας (Βίκυ Παπαδοπούλου, πες μας τι κάνεις και δε γερνάς, σε ικετεύω), η Μαντώ χρειάζεται άμεσα βοήθεια διότι η φούσκα της επιφανειακής ευτυχίας έσκασε μπροστά της απότομα και η κοπέλα σίγουρα έχει κατάθλιψη, η οποία έπρεπε ήδη να αντιμετωπίζεται. Φάνηκε εξάλλου το “cry for help” της στη σκηνή με το μαχαίρι και την Αθηνά.

 

 

Ειλικρινά τώρα, της είπε ο Νικήτας της Μαντώς για το κέρατο πως “Μια μαλακία ήτανε” και δεν του πέταξε ό,τι βρήκε μπροστά της να κάνει το σπίτι κεραμιδαριό, μπράβο της, όοοοχιιι, μπράβο της.

 

 

Τι εξήγηση ψάχνει ο Βασίλης για όλο αυτό το κερατοτουρλουμπούκι, μιλάμε για μια οικογένεια (της Αθηνάς) βαθιά προβληματική, όπου καθένας ξεσπάει όπου βρίσκει, όποτε βρίσκει και δη με τρόπο ώστε να δείχνουν στον κόσμο ότι είναι τόσο ευτυχισμένοι που κάθε πρωί τρώνε όλοι μαζί το μπρέκφαστ τους, σαν σε διαφήμιση του ΒΙΤΑΜ.

 

 

 

Στα νέα του κρυσφήγετου, ο απαγωγέας “Άβερελ”, που τον λένε Σάκη, από ό,τι μάθαμε σήμερα, λέει ότι “καίγεται το κεφάλι του” (ασχολίαστο) από την κλεισούρα και κατόπιν μετατρέπεται στη μετεμψύχωση της Μαρίας Μοντεσόρι, βάζοντας ντε και καλά την Αριστέα να γράψει γράμμα στους γονείς της, ενώ το παιδί είναι από τα 9 του χρόνια η Κάρι Μάθισον και ξέρει πως τα γράμματα στην καλύτερη θα γίνουν σουβέρ για να ακουμπάει την Άμστελ του ο Σάκης.

 

 

Στα “Βάσανα της Θεοδοσίας” (έστω, Ελπίδας), αυτή την εβδομάδα έχουμε την άρνηση της Αριστέας να γράψει το γράμμα, ωστόσο φαίνεται να παίρνει για πρώτη φορά κουράγιο ακούγοντας ότι “το πράγμα σε λίγο τελειώνει”. Από δω και πέρα κάτι μας λέει πως δε θα υπάρχουν άλλες ευχάριστες ειδήσεις για τη δόλια τη δασκάλα, τη νταμαροκολώνα της ψυχικής υγείας των παιδιών.

 

 

Υπέροχος ο πατήρ Καρούζος που κατέκρινε τις γκομενικές επιλογές της κόρης του λέγοντας για τον Νικήτα “μ’ αυτόν τον ηλίθιο;“. Επίσης, λέγοντας δυο (2) φορές στην Αθηνά, το παιδί πρότυπο, την Πετρούλα Σαρτζετάκη του Δήμου Βαθέος, ότι είναι “μεγάλη απογοήτευση”, καταλαβαίνουμε όλοι πόσο δίκιο είχε ο Ορφέας που τους έβριζε όλους εκεί μέσα από την πρώτη μέρα.

 

 

Ο Βασίλης, βέβαια, που το ‘χει πιάσει ότι η δημαρχάρα είναι ο “χρήσιμος ηλίθιος” της υπόθεσης, διότι κάνει τα στραβά μάτια στις όποιες παρανομίες του Καρούζου, πάει να τον απειλήσει και η κοτάρα ο εκλεγμένος της αυτοδιοίκησης αμέσως απευθύνεται στον βεριτάμπλ προύχοντα του Βαθέος, ώστε να γίνει σωστά ο τραμπουκισμός του Βασίλη, από μια δύναμη της περιοχής που “μετράει” και όχι απλά από έναν που κρατάνε στην οικογένεια όπως κρατάμε εμείς ένα δεύτερο ψυγείο, για να παγώνουμε τις μπύρες όταν είναι φουλ το άλλο – αλλά και να το πετάξουμε, δεν είναι πως θα μας λείψει κιόλας.

 

 

“Μεγάλη απογοήτευση η Αθηνά”, κυρ-Σπύρο μου, πολλά τα λεφτά όμως και πολλά τα πιθανά χρόνια στη φυλακή για να μην κάνεις το κουμάντο σου και να ξεφτιλίσεις την κόρη σου και να απειλήσεις το γαμπρό σου.

 

 

Δε θα ήταν υπέροχο να πάει η Αθηνά να μείνει τώρα με την Θάλεια στον ξενώνα (ή και αλλού, δεν ξέρω αν έχει διαθέσιμα Airbnb στο Βαθύ) και να καταστρώσουν μαζί το σχέδιο της πτώσης της αυτοκρατορίας του Σπύρου Καρούζου;

 

 

Στα αστυνομικά νέα της ημέρας, ο Νάσος το έχει πιάσει ότι πρέπει να το πάνε αργά αργά, διότι δεν ψάχνουν τον Abu Nazir, και επειδή μπορούν πανεύκολα να καρφωθούν, τον κατατρώνε βέβαια και οι αμφιβολίες/ τύψεις για το αν μαλακίστηκε με την Θάλεια, ωστόσο εξακολουθεί να μη χάνει το φόκους του, σε αντίθεση με την Μάγια που είναι καχύποπτη απέναντι σε όλους και σε όλα και μας έχει κουράσει κάπως.

 

 

Ο καλύτερος βέβαια όλων είναι ο αστυνόμος “Τζιμάνης” που στις εμμονές του, μετά την εμπλοκή της Θάλειας στην υπόθεση, προστέθηκαν και τα κοψίδια στη Βάρη.

 

 

Θαλίτσα δεν κωλώνεις πουθενά και μπράβο σου, παρότι όλοι σε κοιτούν ακόμα με δυσπιστία – και στο σημείο αυτό να πούμε πόσο μεγάλη ηθοποιάρα είναι ο Γιώργος Φριντζήλας στο ρόλο του Ηλία (ή και γενικότερα).

 

 

Λοιπόν, ο Λεωνίδας Τσιμάκης που σκοτώθηκε δήθεν στο τροχαίο το 1996 ήξερε τις παρανομίες που συνέβαιναν στο λατομείο, τον “φάγανε” τον άνθρωπο και, αν έχει σκηνοθετηθεί τροχαίο μια φορά και δη την ίδια χρονιά που σκοτώθηκε η μάνα της Θάλειας, ποιος μας λέει ότι αυτό δεν έγινε ξανά και σε αυτή την περίπτωση; 

 

 

 

 

 

 

Πηγαίνετε κάποιος ένα ταψί μπριάμ και ένα καφάσι βερίκοκα στο Τ.Α. Βαθέος, κοντεύω να πάθω εγώ σκορβούτο βλέποντάς τους να τρώνε όλη μέρα σάντουιτς και να πίνουν καφέδες. 

 

 

Τι πάει να πει το “έχω πατήσει το κουμπί” του απαγωγέα; Ξάδερφος του Κιμ Γιονγκ – Ουν είναι; Επίσης, προσωπικά θεωρώ ότι ο επικεφαλής δεν περιμένει τόσο (ή και καθόλου) τα λύτρα, όσο το να περάσει το σχέδιο σε επόμενη φάση και να ξεφτιλιστούν οι ισχυρές οικογένειες του Βαθέος.

 

 

Κοινώς, για όλα όσα έχουν συμβεί αυτά τα χρόνια από το Καρουζέικο στην περιοχή και με αφορμή ένα συγκεκριμένο γεγονός, το οποίο “ξεχείλισε το ποτήρι” ο απαγωγέας αποφάσισε να στήσει όλη αυτή την ιστορία διότι ίσως θεωρεί πως η δικαιοσύνη δεν πρόκειται ποτέ να “αγγίξει” μια τέτοια επιχείρηση/ οικογένεια και πως η αυτοδικία είναι η μόνη λύση. 

 

 

Από τη μάνα του Μιχάλη θεωρούμε πως θα μπορούσαμε να πάρουμε πολλές απαντήσεις, αλλά η έρμη, όπως είδαμε στο trailer, μπαίνει στο νοσοκομείο, όπου επίκειται να λάβει χώρα το επόμενο αστυνομικό μαναφούκι. 

 

 

 

 

Διαβάστε ακόμα:

20 σκέψεις μετά το 60 επεισόδιο της σειράς Σιωπηλός Δρόμος

20 σκέψεις μετά το 50 επεισόδιο της σειράς Σιωπηλός Δρόμος

20 σκέψεις μετά το 40 επεισόδιο της σειράς Σιωπηλός Δρόμος

20 σκέψεις μετά το 3ο επεισόδιο της σειράς Σιωπηλός Δρόμος

20 σκέψεις μετά το 2ο επεισόδιο της σειράς Σιωπηλός Δρόμος

20 σκέψεις μετά το 1ο επεισόδιο της σειράς Σιωπηλός Δρόμος

 

 

No Comments

Post a Comment