Τέσσερις σειρές που κατάφεραν να είναι πιο πολύπλοκες από το DARK - The Daily Owl
fade
69530
post-template-default,single,single-post,postid-69530,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Τέσσερις σειρές που κατάφεραν να είναι πιο πολύπλοκες από το DARK

Λίγες εβδομάδες μετά το μεγάλο φινάλε του DARK, κι ενώ ακόμα προσπαθούμε να ‘χωνέψουμε’ τι ήταν αυτό που είδαμε στην 3η σεζόν της σειράς μυστηρίου του Netflix (ή και γενικότερα σε όλες τις σεζόν της πρώτης γερμανικής παραγωγής της πλατφόρμας περιεχομένου), σκεφτήκαμε πως αυτό που μάς συνέβη με τη συγκεκριμένη σειρά, ίσως να το είχαμε πάθει ξανά και στο παρελθόν, κι απλώς να είχαμε απωθήσει τις αντίστοιχες τηλεοπτικές μνήμες πολύπλοκων σειρών, που μας προβλημάτισαν εξίσου πολύ με την ιστορία του Γιόνας, της Μάρθα και των υπόλοιπων κατοίκων του Winden. Ακολουθούν, λοιπόν, μερικές σειρές που κατάφεραν, κάθε μια με το δικό της τρόπο, να είναι ως και πιο πολύπλοκες από το DARK

 

 

“Δεν είμαι η μάνα σου, Στέφανε Μπάρα”. 

 

 

Η πρώτη, ίσως, αμερικανική παραγωγή που αποπειράθηκε να ‘κάψει τον εγκέφαλο’ του τηλεοπτικού κοινού σε όλο τον πλανήτη ήταν το LOST. Mε 28 βασικούς χαρακτήρες, δυο χωριστές ομάδες επιζησάντων στο νησί, μια ομάδα ανθρώπων που υπήρχε εκεί πριν πέσει το αεροπλάνο, τα γκομενικά τους, τα υπαρξιακά τους, τις μεταξύ τους σχέσεις, ένα τέρας μαύρου καπνού, κάτι πολικές αρκούδες, έναν τύπο που βρισκόταν κλεισμένος σε μια υπόγα όπου πατούσε κάτι κουμπιά ανά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κάτι φλασμπακ, αργότερα κάτι φλασφόργουορντ, και γενικώς ένα ‘δημιουργικό σύστριγγλο’ σε επίπεδο υπόθεσης και επιμέρους πλοκών, το LOST ήταν η πρώτη τηλεοπτική σειρά που έκανε παγκοσμίως το κοινό να αναφωνεί κάθε πέντε λεπτά “ποιος είναι πάλι αυτός, τον έχουμε ξαναδεί;“. Τελικά, βέβαια, η απάντηση ήταν πολύ πιο απλή από αυτή που όλοι μας ψάχναμε επί χρόνια με μανία στη Lostpedia, την online εγκυκλοπαίδεια του LOST την εποχή που η χρήστη του Internet μόλις είχε διαδοθεί ευρέως στην Ελλάδα και αποτελούσε το πολύτιμο ‘σκονάκι’ μας, χωρίς το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να μην έχουμε major απορίες σε διάστημα 6 σεζόν. 

 

Πριν από το LOST, βέβαια, υπήρξαν οι δυο πρώτες σεζόν του Twin Peaks, όπου ο David Lynch με τον Mark Frost παρουσίασαν στο κοινό την πιο mindfuck σειρά που έχει δημιουργηθεί ποτέ στην τηλεόραση, ενώ 25 χρόνια μετά, όπως είχαν πράγματι υποσχεθεί, επέστρεψαν με μια ακόμα σεζόν, η οποία κατάφερε ως και να ξεπεράσει και τις άλλες δυο. Σε περίπτωση που δεν έχετε δει το Twin Peaks και είστε ‘φρέσκοι’ από το DARK, αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για να το ξεκινήσετε. Εμείς, βέβαια, σάς προειδοποιούμε:

 

Ο Γιόνας πριν δει το πρώτο επεισόδιο του Twin Peaks.

 

 

O Γιόνας τη στιγμή που τελειώνει το πρώτο επεισόδιο του Twin Peaks.

 

Η ομάδα του LOST το έχει τάμα να καταπιάνεται με τις πιο πολυσύνθετες τηλεοπτικές σειρές και η περίπτωση του Damon Lindelof το αποδεικνύει περίτρανα. Λίγα χρόνια μετά το τέλος του LOST, ήρθε το The Leftovers, μια αριστουργηματική σειρά (παρά την “κοιλιά” της 2ης σεζόν), η οποία παρουσιάζει την ιστορία μιας ομάδας ανθρώπων μετά την εξαφάνιση ενός μικρού ποσοστού του πληθυσμού σε όλο τον κόσμο. Το “πού πήγαν όλοι αυτοί όταν εξαφανίστηκαν” είναι, τελικά, το πιο απλοϊκό ερώτημα από αυτά που έχουμε στη διάρκεια των τριών σεζόν της σειράς, όπου δεν υπάρχουν, μεν, ταξίδια στο χρόνο και τρεις Γιόνας/ Μάρθες/ Κλαούντιες, κ.ο.κ., αλλά αντ’ αυτών έχουμε μια σέχτα όπου όλοι φορούν λευκά, καπνίζουν σαν την Λιάνα Κανέλλη όταν έχει χάσει ο Παναθηναϊκός και στο μπάσκετ και στο ποδόσφαιρο και επικοινωνούν μόνο γραπτώς μεταξύ τους, σαν δημόσιες υπηρεσίες. Κι αν αυτή είναι η major ‘κουλαμάρα’ της πρώτης σεζόν, περιμένετε να δείτε τι υπάρχει στη 2η και την 3η, θα νοσταλγήσετε και το Winden και τις 126 διαφορετικές βερσιόν κάθε χαρακτήρα.

 

 

Η τελευταία σειρά της λίστας που κατάφερε να είναι πιο κομπλικέ από το DARK δεν είναι άλλη από τη Λάμψη του Νίκου Φώσκολου. Στα σχεδόν 3.500 επεισόδιά της ο Γιάγκος Δράκος απέκτησε πιο πολλά παιδιά από όσους κατοίκους είχε συνολικά το Winden, οι villains που επιβουλεύονταν το well being της οικογένειας Δράκου ήταν αριθμητικά περισσότεροι από όσους έχει μαζέψει τα τελευταία 50 χρόνια η Marvel, οι guest stars είναι αριθμητικά σχεδόν όσοι και τα επεισόδια της σειράς και, φυσικά, πολλοί από αυτούς έχουν παίξει διπλούς και τριπλούς ρόλους. Τουτέστιν, όταν ο Φώσκολος ‘έκαιγε τον εγκέφαλο’ της μέσης Ελληνίδας γιαγιάς που στηνόταν μπροστά από την τηλεόραση στις 7 καθημερινώς για να δει την αγαπημένη της σειρά, ο δημιουργός του DARK, Baran Bo Odar, πιθανότατα μόλις να είχε ανακαλύψει τι είναι το τηλεκοντρόλ. Και για τους δύσπιστους, παραθέτουμε το εξής screenshot από τη σελίδα της σειράς στη Wikipedia, με πληροφορίες για έναν συγκεκριμένο ρόλο, που όχι ο Baran Bo Odar δε θα μπορούσε να έχει σκεφτεί μόνος του, αλλά ούτε παρέα με τον Lindelof, τον Lynch και τον JJ Abrams δε θα είχαν κατορθώσει να συλλάβουν.

 

 

 

 

ΥΓ. Το Game of Thrones δεν είναι ιδιαίτερα κομπλικέ τηλεοπτικά, για όσους έχουν διαβάσει τα βιβλία. Για την ακρίβεια, σε επίπεδο πολυπλοκότητας βρίσκεται ως και κάτω από το DARK, με δεδομένο πως έχουμε (ευτυχώς) μια εκδοχή της Cercei, μια εκδοχή της Khaleesi, έναν Jon Snow (παρότι ο συγκεκριμένος χαρακτήρας μοιάζει βγαλμένος από το DARK) και πάει λέγοντας.

 

 

Διαβάστε ακόμα:

Τρεις σειρές για να σας καλύψουν το κενό μετά το τέλος του DARK

Δέκα πράγματα που δε γνωρίζατε για τη σειρά DARK

Δέκα πράγματα που δε γνωρίζατε για το LOST

DARK: Πέντε ερωτήσεις που έχουμε μετά την 3η σεζόν της σειράς

 

No Comments

Post a Comment