Oι καλύτεροι κωμικοί β΄ ρόλοι της ελληνικής τηλεόρασης - The Daily Owl
fade
54042
post-template-default,single,single-post,postid-54042,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11,vc_responsive

Oι καλύτεροι κωμικοί β΄ ρόλοι της ελληνικής τηλεόρασης

Πολλές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης ξεχώρισαν τόσο λόγω των πρωταγωνιστών τους, όσο και χάρη στους δεύτερους ρόλους, οι οποίοι συχνά έκλεβαν την παράσταση από τους πρώτους, γράφοντας τη δική τους σύγχρονη τηλεοπτική ιστορία. Ποιοι ήταν, λοιπόν, μερικοί από τους καλύτερους κωμικούς β΄ ρόλους στην ελληνική τηλεόραση;

 

 

 

Η Σόφη (αγνώστων λοιπών στοιχείων) παραμένει μέχρι σήμερα, 24 χρόνια μετά την πρεμιέρα του Ντόλτσε Βίτα, ένας από τους πιο ξεκαρδιστικούς και, κατ’ επέκταση, αγαπημένους κωμικούς ρόλους της ελληνικής τηλεόρασης. Ευφυής, καπάτσα, αλλά και πολύ τεμπέλα γραμματέας της Χριστίνας Μαρκάτου, νόμιζε πως η πεθερά της την είχε βάλει στη συγκεκριμένη θέση “επειδή ήταν όμορφη” κι όχι απλά για να της δίνει αναφορά για όσα συμβαίνουν στο εργοστάσιο. Από την ίδια σειρά ξεχωρίζουμε και το ρόλο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη ως Χάρη, γαμπρού της Χριστίνας και συζύγου της Ντορίτας, ενώ στην ίδια κατηγορία τεχνικά μιλώντας θα “έπρεπε” να συμπεριληφθεί και η Σάσα Παπαδήμα, αλλά για εμάς ο συγκεκριμένος ρόλος θα θεωρείται πάντα πρωταγωνιστικός, καθώς χωρίς εκείνη η σειρά δε θα είχε γίνει αυτό που είναι σήμερα.

 

 

 

Στα Εγκλήματα ξεχωρίσαμε τόσο την Πέπη, σαν την οποία έχουμε όλοι μας από μια θεία (νοικοκυρά παλαιού τύπου, που βάζει το ρόλεϊ για να πάει στη λαϊκή, γνωρίζει από μπουγιούμια και είναι πάντα στο πλευρό της κολλητής της, όσο παράλογη κι αν είναι), όσο και έναν πολύ πιο loud χαρακτήρα, τον Τζόνι, χωρίς τον οποίο η δεύτερη σεζόν δεν θα ήταν το ίδιο απολαυστική και dark. Για τον παππού Αριστείδη ισχύει ακριβώς ό,τι είπαμε παραπάνω για την Σάσα. 

 

 

 

Στους Δυο Ξένους η Μαρούσκα ήταν ο χαρακτήρας που συμπλήρωνε ιδανικά την παρουσία της εργοδότριάς της και χωρίς την οποία η μεγαλειώδης παράνοια της Ντένης θα παρέμενε ημιτελής αφηγηματικά.

 

 

 

Από το Είσαι το Ταίρι μου, ο χαρακτήρας που έγραψε αμέσως τη δική του τηλεοπτική ιστορία ήταν, βέβαια, ο Λάζαρος του Άρη Σερβετάλη, με τον ηθοποιό να γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμος στο πανελλήνιο μετά από αυτή την ερμηνεία. 

 

 

 

Οι Απαράδεκτοι χωρίς τον Βασίλη Χαλακατεβάκη θα ήταν σαν χωριάτικη σαλάτα χωρίς φέτα, αφού ο χαρακτήρας του τσιγκούνη, γρουσούζη και αντιπαθητικού σπιτονοικοκύρη των πρωταγωνιστών (“που έχει αυτό τον ανθρωποδιώχτη”) χρησίμευε πάντοτε στις εξελίξεις της σειράς, απογειώνοντας το χιούμορ των διαφόρων καταστάσεων που ζούσαν οι Σπύρος, Δήμητρα, Γιάννης και Βλάσσης.

 

 

 

Από τη σειρά Στο Παρά Πέντε ξεχωρίσαμε αμέσως τη γιαγιά του Σπύρου, Σοφία, καθώς και την κολλητή της, Θεοπούλα, χωρίς τις οποίες η ζωή του Σπύρου και η τηλεοπτική του παρουσία θα ήταν “σαν ζαμπόν χωρίς λιπαρά”, ενώ πολύ αστείες ήταν και οι σκηνές της Αμαλίας στη σειρά (της οποίας ο ρόλος ήταν, τελικά, πιο σημαντικός από όσο νομίζαμε). Ο ίδιος ο Γιώργος Καπουτζίδης έπαιξε έναν από τους πιο σημαντικούς β΄ ρόλους στην ελληνική τηλεόραση στο πρώτο δικό του σίριαλ και συγκεκριμένα στις Σαββατογεννημένες, όπου και τον γνωρίσαμε ως Χοσέ, υπάλληλο της Σούλας, καταγόμενο από την Ουρουγουάη, φασαριόζο, ετοιμόλογο και φυσικά πάντοτε απολαυστικό. Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας έχει από την ίδια σειρά έχει, επίσης, η Τάμμυ Τσανάκα, αφενός διότι “Η Ελλάδα είναι γυναίκα” κι αφετέρου διότι οι “ανθρωπόμορφοι Έλληνες” βρήκαν τη βουλευτή που τους ταιριάζει.

 

 

 

Έχετε αναρωτηθεί πώς θα ήταν η ζωή της Ελένης και του Κωνσταντίνου στη σειρά Κωνσταντίνου και Ελένης χωρίς την Ματίνα Μανταρινάκη; Η Ελένη σίγουρα θα είχε πεθάνει της πείνας χωρίς τα φαγητά της γειτόνισσάς της, ωστόσο ο Κωνσταντίνος θα είχε διαρκώς την ησυχία του (σε βαθμό που θα είχε βαρεθεί). Ο Χλαπάτσας (κατά κόσμον Τρύφων Σπιουνέας) ήταν ο πιο σημαντικός β΄ ρόλος στη σειρά Της Ελλάδος τα Παιδιά αφού, ως θιβετιανή μάγισσα, πονηρή σαλούφα, σαλιγκάρι χωρίς κέλυφος ή, τέλος πάντων, ως μεγάλος καταδότης/ πληροφοριοδότης του Κάκαλου, έπαιζε καθοριστικό ρόλο στο να χαλάει τα σχέδια των σμηνιτών. 

 

Πείτε μας ποιος ήταν ο δικός σας αγαπημένος β΄ ρόλος από τις ελληνικές κωμικές σειρές!

 

Διαβάστε ακόμα:

Πολύ διαφορετικό ήταν το καστ της σειράς “Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή”

Meta

Έχω σπουδάσει Μπαγιαντέρα στη Λυών

No Comments

Post a Comment