Κομάντα και Δράκοι: 12 σκέψεις μετά το πρώτο επεισόδιο της σειράς - The Daily Owl
fade
78430
post-template-default,single,single-post,postid-78430,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Κομάντα και Δράκοι: 12 σκέψεις μετά το πρώτο επεισόδιο της σειράς

Στις 22 Σεπτεμβρίου έκανε πρεμιέρα μια από τις πιο πολυαναενόμενες φετινές σειρές μυθοπλασίας, η παραγωγή φαντασίας Κομάντα και Δράκοι, σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Παπαδουλάκη (Το Νησί), που περιλαμβάνει εξαιρετικό καστ, εντυπωσιακή φωτογραφία και, βέβαια, μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση. Παρακολουθήσαμε το πρώτο επεισόδιο και, φυσικά, έχουμε διάφορες σκέψεις γι’ αυτό.

Μετά τη φωτογραφία ακολουθούν spoilers για όσους δεν είδαν την πρεμιέρα της σειράς:

 

 

 

Καταρχάς ας σηκώσει το χέρι όποιος, αντικρίζοντας την ταμπέλα “Welcome to Paradise”, που στέκει σκουριασμένη λίγο έξω από το χωριό, θυμήθηκε τη σειρά Buffy και την ειρωνεία του να ζεις σε μια πόλη που τη λένε Sunnydale, ενώ από κάτω της υπάρχει ό,τι πιο κοντινό στην κόλαση. Α, μόνη μου είμαι; Καλά, ας πάμε παρακάτω.

 

 

Η Μαρίνα Καλογήρου (Ίριδα) μάλλον μπορεί να επικοινωνεί ως και με τις κότες που διατηρούν στο τοπικό καλτ του Καλοχωρίου, κι αυτό ένα πράγμα σημαίνει: είναι ο αγγελοκρουσμένος χαρακτήρας με τον οποίο θα περάσουμε τέλεια φέτος.

 

 

Εξαιρετικό το καλωσόρισμα που επεφύλασσε ο πρόεδρος του χωριού στην οικογένεια Γιαννούλη, “καλησπέρα, καλώς ήρθατε, καλή βραδιά να έχουμε, σάς ετοιμάσαμε ένα ρίφι οφτό (κατσίκι στο φούρνο) και μια αρχαία κατάρα που ξυπνάει κάθε 100 χρόνια“. 

 

 

 

 

 

Φυσικά και η αντίδραση των συνδαιτημόνων του τραπεζιού απέναντι στην πληροφορία ότι η Ναυσικά είναι χορτοφάγος είναι ενιαία σε όλη την Κρήτη. Θα μπορούσε, μάλιστα, να συνοδεύεται από το ερώτημα “και δε θα γιάνει ποτέ;”. 

 

 

 

Οι χωριανοί περίμεναν να τους έρθει αστυνομικός διευθυντής σαν αυτόν στη “Νεράιδα και το Παλικάρι” και τελικά τούς βγήκε Νίκος Χαρδαλιάς με μανταλιτέ απουσιολόγου.

 

 

 

Παρεμπιπτόντως, ο μόνος άντρας (ίσως και στον πλανήτη μας) που μπορεί να έχει μούσι goatee και να παραμένει hot είναι ο Βασίλης Μπισμπίκης. 

 

 

 

Αν αναρωτηθήκατε τι είδους κατάρα είναι αυτή που ξυπνάει κάθε 100 χρόνια και στοιχειώνει το χωριό, αναλογιστείτε μήπως μερικά χιλιόμετρα παραδίπλα καταράστηκε – άδικα για ακόμα μια φορά – η Καλλιόπη Σταματάκη τους Βρουλάκηδες και τελικά την πλήρωσαν στο Καλοχώρι από άλλη σειρά/ νομό της Κρήτης. 

 

 

Οι προφορές των πρωταγωνιστών είναι τέλειες σε βαθμό ίσως και δυσνόητο για τον μέσο άνθρωπο που δεν έχει εμπειρία από την κρητική διάλεκτο, ωστόσο θα ήταν τουλάχιστον αστείο σε ένα νέο είδος, το “κρητικό γουέστερν” να υπάρχουν άνθρωποι που να μη μιλάνε βαριά κρητικά, με τα ιδιώματα, τις χειρονομίες και τα όλα τους. 

 

 

 

 

 

Τα πατζούρια σε αυτό το χωριό θέλουν όλα ξήλωμα, δυο βράδια πήγαν να κοιμηθούν και μόνο που δεν τους σήκωσε ο αέρας να τους πάει βόλτα στη Γαύδο. 

 

 

 

Η επιλογή των παιδιών που πρωταγωνιστούν είναι spot-on. Ειδικά ο μικρός Αλέξανδρος, που επιχειρεί το ice-breaking στο τραπέζι με την πιο γλυκιά φράση, “πόσα παγωτά έχετε φάει ως τώρα”, είναι το παιδάκι που θέλουμε να ζουλήξουμε ανελέητα στην αγκαλιά μας. 

 

 

 

 

 

 

Ο Ντόντος, κατά κόσμον Λευτέρης Κοκογιαννάκης, είναι η απόδειξη ότι κάποιοι δημιουργοί μπορούν όντως να πραγματοποιήσουν το inclusivity, που λέμε και στο Ακρωτήρι Χανίων, δηλαδή τη συμπερίληψη σε μια σειρά μιας ομάδας ανθρώπων που υποεκπροσωπείται τόσο στην πραγματική ζωή, όσο και στην ποπ κουλτούρα.

 

 

Άσχετο, αλλά δεν είναι τέλεια που στο καλτ μιλάνε όλοι σαν να παρουσιάζουν βραδινή εκπομπή με ερωτικά τραγούδια; Παρεμπιπτόντως, ο Γιάννης Ζουγανέλης είναι μια τόσο υπέροχη, ήρεμη δύναμη, όπως παρουσιάζεται ως γκουρού, χωρίς να ευτελίζει στο ελάχιστο την ουσία του ρόλου του. 

 

 

Λέξη για την καρτέλα: Ξεγηβεντισμένος (παθητική μετοχή αορίστου) που σημαίνει ξεφτιλισμένος. “Γήβεντο” είναι το αποτέλεσμα των πράξεων ενός ξεγηβεντισμένου. Κρατήστε τον ορισμό, θα μας χρειαστεί σίγουρα στο μέλλον, θα ξεγηβεντιστεί πολύς κόσμος στα επόμενα επεισόδια.

 

 

Διαβάστε ακόμα:

Σασμός: Μια Κρητικιά είδε τα πρώτα επεισόδια της σειράς και σχολιάζει

Όσα περιμένουμε να δούμε από τις νέες ελληνικές τηλεοπτικές σειρές

 

 

Έχω σπουδάσει Μπαγιαντέρα στη Λυών

No Comments

Post a Comment