Ο Χάρι Πότερ και η Κάμαρα με τα Μυστικά: Η ταινία μέσα από τα μάτια μιας Potterhead! - The Daily Owl
fade
5442
post-template-default,single,single-post,postid-5442,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Ο Χάρι Πότερ και η Κάμαρα με τα Μυστικά: Η ταινία μέσα από τα μάτια μιας Potterhead!

chamber12

Παρά το γεγονός ότι ένα ξωτικό, ονόματι Ντόμπι, κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον αποτρέψει, ο Χάρι Πότερ επιστρέφει στο Χόγκουαρτς, για μία χρονιά πολύ δυσκολότερη της προηγούμενης. Μαθητές, ανάμεσά τους και η Ερμιόνη, βρίσκονται μαρμαρωμένοι και στον τοίχο γράφει με αίμα πως: η Κάμαρα με τα Μυστικά άνοιξε ξανά. Μετά την εξαφάνιση της Τζίνι Ουέσλι, ο Ρον και ο Χάρι με τον Γκιλντροϊ Λόκχαρτ και με τη βοήθεια της Μυρτιάς-που-κλαίει, καταφέρνουν να μπουν στην Κάμαρα. Εκεί ο Χάρι μαθαίνει ποιός κρυβόταν πίσω από όλες τις επιθέσεις και με ποιά μέσα κατάφερε να τις φέρει εις πέρας.

chamber4chamber8

Στη δεύτερη ταινία έχουμε αρκετές καινούργιες παρουσίες με πιο ξεχωριστές αυτές του Τζέισον Άιζακς στο ρόλο του Λούσιους Μαλφόι και του Κένεθ Μπράνα στο ρόλο του Γκιλντρόϊ Λόκχαρτ. Ο Μπράνα αποδείχθηκε ως η τέλεια επιλογή για το ρόλο και όλες οι σκηνές του ήταν πολύ διασκεδαστικές. Ο Άιζακς κατάφερε να αποδώσει πολύ καλά το χαρακτήρα του αλαζόνα πλούσιου και να δείξει την προκατάληψη που υπάρχει στον κόσμο της μαγείας από τους “καθαρόαιμους” εναντίον των “λασποαίματων”.

chamber11
Και αν και ήταν σύντομες οι σκηνές του, ο Μαρκ Γουίλιαμς ήταν ένας εξαιρετικός Άρθουρ Ουέσλι. Επίσης πολύ διασκεδαστικός ο σκανταλιάρης CGI-Ντόμπι, με τις αμυδρά μαζοχιστικές του τάσεις.

chamber1

Άξια αναφοράς είναι αναμφίβολα και τα σκηνικά τα οποία, όπως πάντα, στήθηκαν με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Σ’ αυτήν την ταινία βλέπουμε για πρώτη φορά το υπέροχα ακατάστατο σπιτικό των Ουέσλι, με το ρολόι που δείχνει πού βρίσκεται το κάθε μέλος της οικογένειας, το αυτοπλεκόμενο κασκόλ και τα αυτοκαθαριζόμενα πιάτα.

chamber2chamber3

Και την Αδιέξοδο Αλέα (στην οποία βρίσκεται κατά λάθος ο Χάρι, που αγχώθηκε όταν του είπε η κυρία Ουέσλι “μίλα πολύ, πολύ καθαρά” και πέταξε μία αρλούμπα), ένα σοκάκι με μαγαζιά, που είναι γεμάτα με διάφορα σκοτεινά αντικείμενα και πολλούς μάγους αμφιβόλων προθέσεων.

chamber5chamber6

Λίγο περίεργο ήταν το ότι, ενώ δεν παρέλειψαν στην αρχή να δείξουν τον εξάψαλμο που παρέλαβε ο Ρον, δεν πρόσθεσαν τον κύριο και την κυρία Ουέσλι και στο τέλος, παρ’ όλα όσα έπαθε η Τζίνι.

 

Αυτή η ταινία, όπως και το βιβλίο, είχε περισσότερες σκηνές δράσης οι οποίες, αυτήν τη φορά, ήταν καλύτερα εκτελεσμένες από τεχνικής απόψεως (οι σκηνές με το αυτοκίνητο, οι αράχνες, ο Βασιλίσκος και ο Φοίνικας – εξαιρώ τον Άραγκογκ ο οποίος προσωπικά με έκανε να γελάσω).

chamber7chamber10

Και, αν και αυτή η ταινία συνεχίζει να έχει ίχνη της πιο φιλικής προς τα παιδιά αισθητικής του “Μόνος στο Σπίτι”, μιας και σκηνοθέτης παραμένει ο Κολόμπους, αρχίζει να παίρνει μία πιο σκοτεινή χροιά, που όπως ξέρουμε, γίνεται ολοένα και σκοτεινότερη στις επόμενες ταινίες.

chamber9

Lena Pupu

Bookworm | Movieworm | Foodworm - Όλα τα σκουλήκια στην τιμή του ενός

No Comments

Post a Comment