Οι έρωτες της ελληνικής τηλεόρασης που άφησαν εποχή - The Daily Owl
fade
64990
post-template-default,single,single-post,postid-64990,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Οι έρωτες της ελληνικής τηλεόρασης που άφησαν εποχή

Τύφλα να έχουν το The Notebook, ο Τιτανικός και το La La Land μαζί, μπροστά στην ελληνική τηλεοπτική μυθοπλασία. Έρωτες, πάθη, μεγάλοι νταλκάδες και αγνή (τηλεοπτική) καψούρα συνοδεύουν τους ήρωες αγαπημένων ελληνικών σειρών τα τελευταία (πολλά) χρόνια. Σχεδόν σε κάθε ελληνική σειρά υπάρχει κι ένας έρωτας, που άλλοτε τελεσφορεί κι άλλοτε όχι, προσφέροντας στο τηλεοπτικό κοινό θέαμα ανάλογο με την έντασή του. Ποιοι είναι, λοιπόν, οι έρωτες της ελληνικής τηλεόρασης που άφησαν εποχή; 

 

 

 

Ας ξεκινήσουμε από έναν έρωτα που έληξε άδοξα, καθώς η σεναριογράφος Ελένη Μαβίλη αποφάσισε πως αυτοί οι δυο άνθρωποι δεν ήταν τελικά γραφτό να μείνουν μαζί. Ο Σάκης και η Λίλλυ, πρωταγωνιστές της σειράς ΛΑΒ ΣΟΡΙ, με τους Τάσο Χαλκιά και Κωνσταντίνα Μιχαήλ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους αντίστοιχα, έζησαν έναν έρωτα “όλο τρέλα”, που θα τραγουδούσε και ο Τόλης Βοσκόπουλος, αλλά το ζευγάρι δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια που του έβαζαν οι τρίτοι. Τουλάχιστον, μάς άφησαν προίκα δυο ατάκες, το “Παρακαλώ πολύ” εκείνης και το “Προσωπικά ζητήματα, συζήτηση κομμένη”, εκείνου.

 

 

 

Κατά μια έννοια με “άδοξο” τρόπο έληξε και ο έρωτας της Φλώρας με τον Αλέκο στα Εγκλήματα, αφού η Σωσώ φρόντισε να δώσει στην ιστορία τους το τέλος που ανέκαθεν επιθυμούσε (κοινώς, τους μπουρλότιασε, κι αυτήν με τον Αχιλλέα μαζί τους). Όπως και η Λίλλυ με τον Σάκη, έτσι και η Φλώρα με τον Αλέκο είχαν αρκετές διαφορές μεταξύ τους, αλλά τους ένωνε το σχολικό παρελθόν τους και όσα δεν είχαν καταφέρει να ζήσουν από όταν είχαν ενηλικιωθεί και έπειτα. 

 

Δυο άνθρωποι με τεράστιες διαφορές, που όμως “συμπλήρωναν” ο ένας τον άλλο, ήταν και η Μαρίνα Κουντουράτου με τον Κωνσταντίνο Μαρκορά στη σειρά Δυο Ξένοι. Η αρχική απέχθεια του ενός προς τον άλλο δεν ήταν απλώς παρά η σθεναρή άρνησή τους να αντιληφθούν τη μεταξύ τους έλξη, και όταν αυτό το εμπόδιο παρακάμφθηκε, για να το πούμε απλά, “δε βρήκε ο παπάς να θάψει” – άσχετα αν στην 3η σεζόν της σειράς, την οποία είχαν προγραμματίσει αρχικά οι σεναριογράφοι της, το ζευγάρι θα είχε χωρίσει (ξανά μανά). Αυτό το μοτίβο σχέσης έζησαν και η Στέλλα με τον Σωτήρη στο Είσαι το Ταίρι Μου, τη σειρά που επιχείρησε να καταρρίψει τα στερεότυπα της ομορφιάς στον έρωτα και που, μακροπρόθεσμα, θα έφερνε κοντά τον Αλέξη Γεωργούλη με έναν νέο έρωτα, αυτόν με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους θεσμούς της, αφού από τη συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά έγινε ευρέως γνωστός ο ηθοποιός. 

 

 

 

Ένας έρωτας που πολύ ήθελε να μας πείσει ότι ήταν εκεί παρουσιάστηκε στους Στάβλους της Εριέτας Ζαΐμη ανάμεσα στον Παυλάτο και την Μιχαήλ, ωστόσο η συγκεκριμένη τηλεοπτική σχέση έμεινε στην ιστορία κυρίως για τις περιπέτειες στις οποίες έμπλεξαν στη 2η σεζόν της σειράς, όταν παρίσταναν τους πεθαμένους και έκοβαν βόλτες σε όλη την Αθήνα. Έτσι προσπαθούσε να μας πείσει και ο Μάνθος Φουστάνος στο Κωνσταντίνου και Ελένης πως η Πέγκυ ήταν η μοναδική του αγάπη (ίσως μετά την Φιόνα, την Λίλα, κ.λπ.), και τα κατάφερε στο φινάλε της σειράς, αφού ξέχασε τις παλιές του αμαρτίες και έμεινε μαζί της. 

 

Φυσικά, υπάρχουν και οι περιπτώσεις ζευγαριών που “δεν το βλέπεις να έρχεται”, όπως ο Λουκάς με την Ράνια στους S1ngles και τελικά μια χαρά το βλέπεις και “το ζεις” μαζί τους, ενώ το ίδιο πάθαμε πολλά χρόνια πριν, με το ερωτικό τρίγωνο της Άννας Ραγιά, του Γιάννη Σωτηρόπουλου και του Πέτρου Αθανασιάδη στο Δις Εξαμαρτείν όπου, τελικά, πειστήκαμε πως ο έρωτας έχει γεννηθεί για τρεις σε κάποιες περιπτώσεις. 

 

 

 

Παρότι δεν τους θυμόμαστε πλέον συχνά, κυρίως επειδή δεν παίζει σε επανάληψη η σειρά Ψίθυροι Καρδιάς, δε θα μπορέσουμε ποτέ να ξεχάσουμε τον απαγορευμένο έρωτα της Ερατώς και του Αντώνη, με φόντο τον καταυλισμό των Ρομά (και, γενικότερα, κάθε έρωτα που έχει παρουσιάσει ο Μανούσος Μανουσάκης στο πλούσιο τηλεοπτικό του έργο μέχρι σήμερα). Ωστόσο, ο μεγαλύτερος (κατά τη γνώμη μας, πάντα) έρωτας που πέρασε ποτέ από τηλεοπτική σειρά ήταν αυτός της Χριστίνας Μαρκάτου και του Αντώνη Καλούδη στο Ντόλτσε Βίτα. Ένας έρωτας απαγορευμένος, παρουσιάστηκε με σύγχρονο τρόπο, ειδικά για τα δεδομένα της εποχής, και κάθε άνθρωπος που είχε αισθανθεί για τον οποιονδήποτε λόγο πως “απαγορεύεται να αγαπάει” κάποιον άλλο, μπόρεσε να ταυτιστεί με το ζευγάρι – κι ας χώρισαν κι αυτοί κάποτε, εξάλλου το νόημα είναι το ταξίδι της αγάπης και όχι ο προορισμός. 

 

 

Διαβάστε ακόμα:

Πράγματα που δε γνωρίζατε για το Ντόλτσε Βίτα

Oι νέες και παλιές σειρές που θέλουμε να δούμε στο νέο Mega

Τα επαγγέλματα των πρωταγωνιστών σε δημοφιλείς ελληνικές σειρές

Οι καλύτεροι γυναικείοι κωμικοί ρόλοι στην ελληνική τηλεόραση

Τέσσερις ελληνικές σειρές που πρέπει να γυρίσουν στην τηλεόραση (ή και όχι)

Meta

Έχω σπουδάσει Μπαγιαντέρα στη Λυών

No Comments

Post a Comment