Δέκα πράγματα που ίσως δε γνωρίζατε για τους "Απαράδεκτους" - The Daily Owl
fade
74033
post-template-default,single,single-post,postid-74033,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow child-child-ver-1.0.1,flow-ver-1.6.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Δέκα πράγματα που ίσως δε γνωρίζατε για τους “Απαράδεκτους”

Η ιστορία των “Απαράδεκτων“, μιας από τις πιο δημοφιλείς μέχρι σήμερα ελληνικές τηλεοπτικές σειρές, ξεκίνησε από το ραδιόφωνο. Στα τέλη του 1987, μόλις είχε ιδρυθεί ο ραδιοφωνικός σταθμός ΑΘΗΝΑ 9.84, και η Δήμητρα Παπαδοπούλου είχε αναλάβει τη δική της χιουμοριστική εκπομπή με τίτλο “Κυριακή Μήτηρ Πάσης Κακίας”, με πρωταγωνιστές ένα ζευγάρι που, κάθε Κυριακή, τη μόνη ημέρα που είχαν χρόνο για να χαλαρώσουν, κατέληγαν να μαλώνουν. Τα κείμενα έγραφε η ίδια και τα παρουσίαζε μαζί με τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Καθώς η εκπομπή σημείωσε μεγάλη επιτυχία, έπεσε στο τραπέζι η ιδέα να μεταφερθεί η εκπομπή στην ιδιωτική τηλεόραση, που μόλις είχε ξεκινήσει τη λειτουργία της.

 

 

 

Οι ηθοποιοί που πρωταγωνίστησαν στη σειρά έπαιζαν για χρόνια μαζί στο θέατρο. Ο πρώτος που έμαθε, μετά τον Σπύρο Παπαδόπουλο, ότι η ραδιοφωνική εκπομπή θα γίνει σειρά ήταν ο Βλάσσης Μπονάτσος, ο οποίος αυτοπροτάθηκε για να πρωταγωνιστήσει. Ο δεύτερος που έμαθε για τη σειρά ήταν ο Γιάννης Μπέζος. 

 

 

Αρχική ιδέα της Παπαδοπούλου ήταν η σειρά να αφορά σε δυο ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Στην πορεία, σκέφτηκε να σπάσει τα ταμπού που υπήρχαν ως τότε στην ελληνική τηλεόραση και να εισάγει στην υπόθεση τον πρώτο ανοιχτά γκέι χαρακτήρα. 

 

Το σενάριο δόθηκε αρχικά στον ΑΝΤ1, αλλά απορρίφθηκε λόγω “ακαταλληλότητας” και στη συνέχεια η Δήμητρα Παπαδοπούλου προσέγγισε το, επίσης νεοσύστατο τότε, Mega Channel, το οποίο εξέφρασε κάποιες αντιρρήσεις, στην πορεία όμως δέχτηκε να προβάλει τη σειρά. Όλη η ομάδα παραγωγής αρνήθηκε να υποχωρήσει στο θέμα του πρώτου ανοιχτά γκέι χαρακτήρα, τον οποίο έπαιξε ο Γιάννης Μπέζος.

 

 

Με την πάροδο του χρόνου, η παραγωγή της σειράς έγινε αποδέκτης εγγράφων διαμαρτυριών με τη μορφή εξωδίκων, για έναν άλλο, όμως λόγο: πολλοί άνθρωποι θεώρησαν ότι ήταν προσβλητική η παρουσίαση της εξέγερσης του Πολυτεχνείου – παρά το γεγονός ότι γινόταν με σκωπτική και όχι υποτιμητική διάθεση. 

 

 

 

 

 

Πολλές από τις ατάκες και ένα σημαντικό μέρος των διαλόγων της σειράς αποτελεί προϊόν αυτοσχεδιασμού (όπως ο χαρακτηρισμός “Αστροπελέκι”, τον οποίο ο Γιάννης Μπέζος δανείστηκε από τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο). Σε γενικές γραμμές, η Παπαδοπούλου, καθώς γνωριζόταν τόσο καλά με τους πρωταγωνιστές, είχε τη δυνατότητα να γράψει “πάνω τους” πολλές από τις ατάκες τους. 

 

Ο ρόλος του Βασίλη Χαλακατεβάκη ως διαχειριστή της πολυκατοικίας προέκυψε από την πραγματική ζωή, καθώς ο ίδιος ήταν παραγωγός της θεατρικής παράστασης όπου πρωταγωνιστούσαν όλοι οι ηθοποιοί πριν ξεκινήσει η σειρά. Στο πλαίσιο αυτό ασχολιόταν με τα οικονομικά και του έλεγαν για πλάκα ότι ήταν σαν διαχειριστής!

 

Σχεδόν 50 ηθοποιοί έκαναν γκεστ εμφανίσεις στη σειρά. Πριν από λίγα χρόνια αποκαλύφθηκε ότι ο Γιώργος Γιαννόπουλος, που υποδύεται τον μαέστρο στο επεισόδιο με την Eurovision, ήταν ο τότε σύντροφος της Δήμητρας Παπαδοπούλου και έκανε ένα μικρό πέρασμα από τη σειρά καθώς δεν ήθελε “να μπαίνει στα χωράφια της συντρόφου του”. Ο stand up comedian Χριστόφορος Ζαραλίκος αποκάλυψε ότι ο ρόλος του στο επεισόδιο Freak Out είχε γραφτεί για τον Κώστα Ευριπιώτη, στον οποίο κάτι είχε τύχει την ημέρα των γυρισμάτων και έτσι η Παπαδοπούλου είχε απευθυνθεί σε εκείνον. Ο Ζαραλίκος, που δεν είχε καθίσει ποτέ μπροστά σε κάμερα, είχε πάρα πολύ άγχος, και φοβόταν ότι “θα έτρωγε ντομάτες”. Οι κομπάρσοι που εμφανίστηκαν στο επεισόδιο ήταν πραγματικά από την πλατεία Εξαρχείων (και όχι επαγγελματίες κομπάρσοι).

 

 

 

Οι πιο παρατηρητικοί τηλεθεατές ίσως να θυμούνται στο πρώτο επεισόδιο την ατάκα του Γιάννη ότι “από τότε που χώρισε με την Ναυσικά, ο Βλάσσης ήρθε για μια βδομάδα και κάθισε ένα μήνα”. Ο Βλάσσης Μπονάτσος τότε είχε μόλις χωρίσει με την Αλίκη Βουγιουκλάκη (της οποίας η ερμηνεία στο “Χτυποκάρδια στο Θρανίο” έχει συνδεθεί με τη λέξη “Ναυσικάαααα”) και φιλοξενούνταν στο σπίτι του Ηλία Ψινάκη. Έτσι, πολλοί διάλογοι του Μπονάτσου με τον Ψινάκη αποτέλεσαν έμπνευση για τους διαλόγους του Βλάσση με τον Γιάννη – εξ ου και στους τίτλους αρχής στα πρώτα επεισόδια αναφέρεται και το όνομα του Ηλία Ψινάκη.

 

Ο τίτλος της σειράς προέκυψε στο πλαίσιο ενός από τα πρώτα γυρίσματα που είχαν προγραμματιστεί. Οι περισσότεροι πρωταγωνιστές καθυστέρησαν να μαζευτούν και αυτοχαρακτηρίστηκαν “απαράδεκτοι” για την επαγγελματική στάση τους!

 

Πηγές πληροφοριών: 1, 2, 3, 4, 5

 

Διαβάστε ακόμα:

Επτά λόγοι για να δείτε τη σειρά της ΕΡΤ “Η Τούρτα της Μαμάς” σε σενάριο Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου

Οι καλύτεροι γυναικείοι ρόλοι της ελληνικής τηλεόρασης

Σε ποιες περιοχές της Αθήνας έμεναν οι πρωταγωνιστές των δημοφιλών ελληνικών σειρών;

Τα επαγγέλματα των πρωταγωνιστών σε δημοφιλείς ελληνικές σειρές

Meta

Έχω σπουδάσει Μπαγιαντέρα στη Λυών

No Comments

Post a Comment