Μήπως η Άννα Βίσση και η Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι Potterheads; - The Daily Owl
fade
60607
post-template-default,single,single-post,postid-60607,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11,vc_responsive

Μήπως η Άννα Βίσση και η Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι Potterheads;

Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε αγαπήσει την Ελευθερία Αρβανιτάκη και την Άννα Βίσση για τη φωνή και φυσικά τα υπέροχα τραγούδια τους. Η Ημερήσια Κουκουβάγια ανακάλυψε ένα άγνωστο για τους πολλούς στοιχείο των δύο αυτών ερμηνευτριών, το οποίο είναι η αγάπη τους για τον Χάρι Πότερ, η οποία φαίνεται μέσω των τραγουδιών, των live εμφανίσεων, αλλά και των video clip τους!

 

 

Αρχίζουμε με την Ελευθερία Αρβανιτάκη, καθώς τηρούμε αυστηρή αλφαβητική σειρά. Στο τραγούδι «Για των Ματιών σου το Χρώμα» η αγαπημένη ερμηνεύτρια λέει συγκεκριμένα «πόσο ακόμα θα σ’ αγαπάω δίχως σώμα». Αυτό μάλλον πρόκειται για αναφορά στην περίοδο που ο Βόλντεμορτ είχε χάσει το σώμα του μετά την πρώτη του απόπειρα να σκοτώσει τον μικρούλη Χάρι. Ενδέχεται τα λόγια αυτά να ανήκουν στη Μπέλατριξ Λεστρέιντζ, μιας και αυτή τον αγαπούσε περισσότερο απ’ όλους τους Θανατοφάγους. Δεν είναι, λοιπόν, απίθανο κατά τον εγκλεισμό της στο Αζκαμπάν ν’ αναρωτιόταν πως θα τον αγαπάει πλέον που δεν έχει σώμα.  

 

Παρακάτω το τραγούδι συνεχίζει και λέει «για των ματιών σου το χρώμα»,  το οποίο είναι καθαρή αναφορά στο κόκκινο χρώμα των ματιών του Βόλντεμορτ! Αν δεν ήταν θα μας έλεγε το ακριβές χρώμα των ματιών του πρωταγωνιστή, όπως δηλαδή συμβαίνει σε τόσα άλλα τραγούδια που καταπιάνονται με τα μάτια. Τέλος, δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι Θανατοφάγος ή η ίδια η Μπέλατριξ Λεστρέιντζ, που επιβίωσε της μάχης του Χόγκουαρτς και ξεκίνησε δεύτερη ζωή (κόντρα σε αυτά που λέει το τραγούδι Παράπονο) και καριέρα στην Ελλάδα και με αυτό τον τρόπο προπαγανδίζει υπέρ του Ξέρετε – Ποιού.

 

 

 

Πάντως και οι δύο γυναίκες ξεχωρίζουν για τα πυκνά, κατσαρά μαλλιά τους.

 

 

 

 

Κι όμως ένα από τα κορυφαία και πιο ερωτικά τραγούδια της Αρβανιτάκη, το «Θέλω Να Σε Δω» αναφέρεται στη Μυρτιά Που Κλαίει και υπάρχουν τρία σημεία, που το επιβεβαιώνουν. Πρώτον, ο στίχος «να μην μπορεί κανείς να διώξει αυτόν το θάνατο» αναφέρεται στο αυτονόητο ότι δηλαδή η Μυρτιά είναι νεκρή. Δεύτερον, ο στίχος «καμιά φορά ξεχνιέμαι αλλιώς κι απ’ όλους κρύβομαι» υπογραμμίζει την αγαπημένη ασχολία της Μυρτιάς, η οποία δεν είναι άλλη από το να κρύβεται στις τουαλέτες και να κλαίει. Τρίτον, ο στίχος «να πιω νερό κρυφά εκεί που θα πλυθείς» περιγράφει μια ακόμα αγαπημένη ασχολία της Μυρτιάς, που είναι να παρακολουθεί τους επιμελητές να πλένονται. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό το τραγούδι είναι αφιέρωση της Μυρτιάς στο Χάρι για τον οποίο είχε έκδηλη συμπάθεια.

 

 

 

 

Πάμε τώρα στην Απόλυτη και στο τραγούδι της «Κομμάτια», τ’ οποίο είναι απλώς ένα ακυκλοφόρητο demo. Το ίδιο τραγούδι με άλλους στίχους περιλαμβάνεται στο άλμπουμ Απαγορευμένο και είναι το «Πιο Κοντά». Στο «Κομμάτια» μας τραγουδάει “είμαι τώρα λιώμα ψυχή με δίχως σώμα” και είναι καθαρή αναφορά στο Βόλντεμορτ. Το πιθανότερο είναι ν’ αναφέρεται στην πρώτη πτώση του Ακατανόμαστου, δηλαδή όταν εξοστρακίστηκε η κατάρα που προοριζόταν για τον Χάρι και ζούσε κρυμμένος στα δάση της Αλβανίας. Αυτό επιβεβαιώνεται παρακάτω μέσω των στίχων «ψυχή με δίχως σώμα» και «το κορμί δεν αισθάνεται και ούτε αντιδρά». Ο ίδιος είχε πει στο Κύπελλο της Φωτιάς ότι το σώμα του έλιωσε και ότι είχε γίνει κατώτερος και από το πιο ταπεινό φάντασμα. Συνεπώς, ήταν όντως μια ψυχή, έστω αποκρουστική και κατακρεουργημένη, χωρίς σώμα και εφόσον δεν είχε σώμα δεν είχε και την ικανότητα της αίσθησης. Τέλος, ο στίχος “μια πληγή με βλέμμα” κάνει λόγο στο βασιλίσκο, που σκοτώνει με το βλέμμα του και άρα πληγώνει.

 

 

 

Στη Μεγάλη Αίθουσα του Χόγκουαρτς, όπως όλοι ξέρουμε ή τουλάχιστον όσοι δεν έπεφταν κατευθείαν με τα μούτρα στο φαγητό (ξύπνα Ρον, για σένα το λέω), υπάρχουν αιωρούμενα κεριά. Την ίδια ιδέα είχε υιοθετήσει και η Βίσση τη σεζόν 2011- 2012 στο Rex όταν ερμήνευε το “Παραλύω”. Η μόνη διαφορά ήταν ότι τα αιωρούμενα κεριά ήταν αποτέλεσμα του video wall.

 

 

 

 

Η τελευταία χαριποτερική αναφορά από τη Βίσση γίνεται στο video clip του τραγουδιού «Για Σένα».  Στο συγκεκριμένο video clip βλέπουμε ένα γεράκι και μάλιστα στις σκηνές που δεν εμφανίζεται η Βίσση. Η εξήγηση είναι απλούστατη. Εδώ η Βίσση είναι ζωομάγος και δίνει άλλη διάσταση στο stalking, αφού με αυτό τον τρόπο στοιχειώνει ή παρακολουθεί τον πρώην της.

 

 

 

Αν ακόμα δεν πειστήκατε ότι η Άννα Βίσση είναι Potterhead, αναφέρουμε ότι η βασίλισσα του ελληνικού τραγουδιού ακολουθεί στο Twitter τη λογοτεχνική μας βασίλισσα, δηλαδή, την Τζ.Κ. Ρόουλινγκ, καθώς και την Emma Watson.

 

 

 

 

Διαβάστε ακόμα:

O Koιτώνας Slytherin είναι “πρωταθλητής” σε αυτό το βίντεο

4 πράγματα που δε γνωρίζατε για την Bellatrix Lestrange

H ταινία μικρού μήκους που ρίχνει φως στη ζωή του Neville Longbottom

7 πράγματα που ίσως δε γνωρίζατε για το σπίτι του Χάρι Πότερ στην οδό Πρίβετ 4

Σχολείο στις ΗΠΑ απαγόρευσε τα βιβλία “Χάρι Πότερ” λόγω “κανονικών ξορκιών”

Θεωρία: Το μάτι του Alastor Moody έχει σχέση με τους Κλήρους του Θανάτου

Φαν του Χάρι Πότερ υποστηρίζει ότι εντόπισε πού βρίσκεται το Durmstrang

 

TheoMentz

Πετάω μαζί με τις μάγισσες, ιππεύω δράκους, κάνω σκανταλιές μαζί με τα ξωτικά και κολυμπάω μαζί με τις γοργόνες, αλλά κατά βάθος είμαι ένα απλό παιδί.

No Comments

Post a Comment