Οι καλύτεροι γυναικείοι κωμικοί ρόλοι στην ελληνική τηλεόραση - The Daily Owl
fade
25884
post-template-default,single,single-post,postid-25884,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11,vc_responsive

Οι καλύτεροι γυναικείοι κωμικοί ρόλοι στην ελληνική τηλεόραση

Εκρηκτικές, ετοιμόλογες, με χιούμορ και στιλ. Οι γυναικείοι ρόλοι που αγαπήσαμε στην ελληνική κωμωδία. 

 

 

 

 

7rMjrw

 

 

Γιολάντα Ραγιά

 

Λίγοι είναι αυτοί που δεν γνωρίζουν ότι ο χαρακτήρας της Ντένης Μαρκορά “πάτησε” πάνω σε αυτόν της Γιολάντας Ραγιά. Μητέρα της διευθύντριας ειδήσεων του Media Channel, Άννας Ραγιά, η Γιολάντα είναι μια μεγαλοαστή χήρα που έχει ως κύρια ενασχόληση τη ζωή της κόρης της. Σαφέστατα πιο “ήσυχη” ως χαρακτήρας από την Ντένη, αντιμετώπιζε τις περίεργες καταστάσεις στις οποίες μπλεκόταν η ίδια και η κόρη της με μια δόση “Πάστα Φλόρας”, όπως την ενσάρκωσε η Μαίρη Αρώνη στην ταινία “Μια τρελή τρελή οικογένεια”. 

 

 

 

 

 

 

Dolce_Vita_Votre_Beaute

 

 

Σάσα Παπαδήμα 

 

Τρεις η ώρα, σχολάει η οικοδομή, πρέπει να φύγω“. Ανάμεσα στη Σάσα Παπαδήμα, την ζωντοχήρα της Φιλοθέης και το τηλεοπτικό κοινό, υπήρξε ένας έρωτας κεραυνοβόλος, που κρατάει ακόμα, 22 χρόνια μετά την προβολή του πρώτου επεισοδίου Ντόλτσε Βίτα. Η καλύτερη φίλη της Χριστίνας Μαρκάτου, το “κόκκινο πανί” της Όλγας Μαρκάτου και το αποκούμπι της Ασπασίας Βαρδάτσικου, έμεινε για πάντα στην τηλεοπτική ιστορία για τις ατάκες, το μπρίο της και, φυσικά, τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε στο ειδύλλιο Χριστίνας – Αντώνη. 

 

 

 

 

ezgif.com-c4cf072eef

 

Σωσώ Παπαδήμα

 

Σχεδόν συνονόματη με την Σάσα Παπαδήμα, η Σωσώ ήταν ό,τι δεν ενσάρκωνε εκείνη, μια γνήσια κακιά – for a reason, όμως – η οποία προσπάθησε να κρατήσει το σπίτι της όρθιο εν μέσω του τυφώνα “Αλέκου“, του μουρντάρη χασάπη που δεν άφηνε θηλυκιά γάτα στο πέρασμά του. Πολλοί πιστεύαμε ότι η μητρότητα θα την γλυκάνει, ωστόσο η Σωσώ μας διέψευσε όλους πανηγυρικά. Γενικώς, η Σωσώ υπήρχε για να διαψεύδει, να κάνει και να ξανακάνει σχέδια και στο τέλος να παίρνει αυτό που θέλει, αφήνοντας την Πέπη να κοιτάζει με απορία και την Φλώρα με τρόμο. 

 

 

 

 

ezgif.com-c31b82d568

 

Χριστίνα Μαρκάτου

 

Εργοστασιάρχης, μητέρα της Ντορίτας και νύφη της Όλγας (γνωστή και ως Μπουμπουλίνα), ερωτεύτηκε τον γαμπρό της, ένα δίμετρο τεκνό με καταγωγή από το Μεσολόγγι και η ζωή της άλλαξε μέσα σε μια (κολασμένη) νύχτα στην Περούτζια. Ευτυχώς, δηλαδή, γιατί δέκα χρόνια πένθος την είχαν τσακίσει τη χριστιανή, είχε καταντήσει η βίλα στο Ψυχικό πιο νταρκ κι από ταινία του Burton. Αγαπημένες μας στιγμές αυτές που “έκανε τη δύσκολη” στον Αντώνη και που χόρευε από τη χαρά της, κρυφά από όλους τους υπόλοιπους, για να μην υποψιαστούν πως έχει μπει χαρά στη ζωή της. 

 

 

 

 

11

 

Ζανέτ Τουρλουφίδη – Χατζηγεώργη

 

Σύζυγος δικηγόρου, τον οποίο αποκαλούσε μονίμως “χασοδίκη”, αδερφή της ευαίσθητης σαν κρίνο Ελεονόρας και ορκισμένος εχθρός των γειτόνων της, των έτερων Χατζηγεώργηδων, που δεν ήταν δικηγόροι, αλλά απλοί “ταβερνιάρηδες”. Σκοπός της ζωής της, εκτός από την κοινωνική ανέλιξη, ήταν η καταστροφή του “κάπελα” Χατζηγεώργη, δηλαδή του Χρήστου Βαλαβανίδη και, βέβαια, της γυναίκας του, την οποία υποδυόταν η Νατάσα Τσαγκαρισιάνου. Ο συγκεκριμένος ρόλος στη σειρά “Αυθαίρετοι” μας έκανε να αγαπήσουμε βαθιά τη Βάσια Τριφύλλη, καθώς, κατά κάποιο τρόπο, ήταν η Σωσώ Παπαδήμα, πριν τη Σωσώ Παπαδήμα. 

 

 

 

 

ezgif.com-569476f3f9

 

Χαρούλα Πεπονάκη

 

“Δεν αξίζω μια πατάτα ρε”; Αυτό το ερώτημα θα μας βασανίζει για πάντα, κάθε φορά που θα προσπαθούμε να τσιμπήσουμε μια πατατούλα από το πιάτο κάποιου άλλου, όσο αυτός θα μας κοιτάζει στραβά. Η γυναίκα που ταυτίστηκε με τη φράση “Κόσμος, λέγετε παρακαλώ”, αλλά και με τη ντεμί βρισιά “Άει πάαινε”. Παρόλα τα νεύρα της και το μόνιμο ύφος “θα σε κλωτσήσω”, η Χαρούλα ήταν καλή στο βάθος, καθώς πάντα στεκόταν δίπλα στους δικούς της ανθρώπους στις δύσκολες στιγμές τους. Μα η Ελένη πλακωνόταν με την έχιδνα την πεθερά της (κυρία Θάλεια, για όσους θυμούνται), μια η Κατερίνα είχε νεύρα με τη μάνα της (κυρία Σοφία, για όσους επίσης θυμούνται), η Χαρούλα ήταν πάντα στο πλάι τους.

 

 

 

 

ezgif.com-2b3bd4b476

 

Βαρβάρα Πέττα

 

Η Βαρβάρα ήταν γυμνάστρια, ελαφρώς ιδιόρυρθμη, και έμενε μόνη της σε ένα χαριτωμένο σπίτι, όπου κανείς δεν την ενοχλούσε. Μέχρι τη στιγμή που εμφανίστηκε στη ζωή της ο ξάδερφος Χάρης, αιώνιος φοιτητής Νομικής, τεμπέλης και “βάρβαρος”. Ο Χάρης μετακομίζει μαζί της με το “έτσι θέλω” για λίγο καιρό, αλλά τελικά ξεμένει εκεί, περιφερόμενος από δωμάτιο σε δωμάτιο, αράζοντας και διαλύοντας τα νεύρα της Βαρβάρας. Με τον ρόλο της Βαρβάρας ταυτίστηκαν πολλοί άνθρωποι που αναγκάστηκαν να υπομείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα καταστάσεις που δεν τους ταίριαζαν καθόλου – αλλά στο τέλος τους άρεσαν και είπαν κι “ευχαριστώ”. 

 

 

 

 

ezgif.com-638711016b

 

Συλβί Μπουζάνη

 

Χωρίς τη Συλβί (από Αργυρούλα) δεν θα υπήρχαν τα “Μαύρα Μεσάνυχτα“. Η μπουζουξού η σωστή, που έχει νεύρα από οκτώ χρονών, που προσπαθεί να κρατήσει ένα μαγαζί ανοιχτό παρά τον αδυσώπητο ανταγωνισμό, όσο ταυτόχρονα πενθεί τον χαμό του αγαπημένου της Αποστόλη. Το πένθος, πένθος, αλλά και η παγιέτα, παγιέτα, και η τρέσα, τρέσα, διότι η Συλβί ήξερε να ζήσει και να μάθει και στους υπόλοιπους μπαλίτσα. Αγαπημένες μας στιγμές αυτές που έφτασαν στα όρια του μουτζοπιάσματος με την Λένα Κουτρουμπά, τη σύζυγο του νέου ιδιοκτήτη του μπουζουξήδικου. 

 

 

 

 

SsF309

 

Ελισάβετ Κεραντάρη – Μαυροδυοβουνιώτη (ή απλά Μπουμπού)

 

 

Γραμματέας του σμήναρχου Κάκαλου, μάνα του Νούλη, αλλά και του λόχου (ή όπως ονομάζεται η αντίστοιχη μονάδα στην Αεροπορία – σμήνος, ίσως), συνέτρεχε τον σμήναρχο στις δύσκολες στιγμές του εντός στρατοπέδου (π.χ. έτρωγε έναν έλικα στο κεφάλι) και ταυτόχρονα βοηθούσε τους σμηνίτες να γλιτώσουν τις καμπάνες μέχρι να έρθει ο Λελέμβριος (που δεν ήρθε ποτέ, αλλά δεν έχει σημασία). Φημισμένη για τις μαγειρικές της ικανότητες, ποτέ δεν έφτιαξε φαΐ να πετύχει, αν εξαιρέσεις μια βασιλόπιτα κάποια στιγμή, την απολαύσαμε με το νάζι και το σκέρτσο της μόνο στην πρώτη σεζόν της σειράς “Της Ελλάδος τα Παιδιά”, καθώς η δεύτερη βρήκε τους σμηνίτες μας στο “Επτάγωνο”.

 

 

 

 

ezgif.com-57334bb379

 

Κορίνα Μητροπούλου

 

Ό,τι κι αν πούμε για την Κορίνα, είναι λίγο. Και μόνο που ξεκίνησε τον αγώνα ενάντια στην κυριαρχία της Καριοφυλλιάς Καραμπέτη στον χώρο της αρχαίας τραγωδίας, της αξίζει όλη μας η αγάπη. Α, και για την ατάκα (μια από τις πολλές) “Κάτσε μέχρι να σου κάτσω”, η οποία υποδηλώνει ταυτόχρονα ενδιαφέρον και φιλοξενία. 

 

 

 

ezgif.com-f0d81f94d0

 

Δήμητρα Παπαδοπούλου 

 

Η νοικοκυρά (ο Θεός να την κάνει) του διαμερίσματος του 4ου ορόφου στην οδό Αδάμαντος 4, στον Λυκαβηττό, συγκέντρωσε σε έναν μόνο ρόλο όλους τους προβληματισμούς της τότε (και ως ένα μεγάλο βαθμό και της σημερινής) Ελληνίδας. Μονίμως “ριγμένη” στα μάτια του άντρα της, παρότι πιο “ξύπνια” από αυτόν και σαφώς καθόλου επιτηδευμένη και πάνω από όλα “ωραία τύπισσα”, η Δήμητρα αποτελεί αντικείμενο λατρείας λόγω του αυθορμητισμού της, της πηγαίας ειλικρίνειάς της, της τσαχπινιάς και της προσπάθειας να γίνεται διαρκώς καλύτερη, παρά τα εμπόδια που έβρισκε μπροστά της. 

 

 

 

ezgif.com-5a13a62b41

 

Ελένη Βλαχάκη

 

 

Η “βλαχάρα” του Αμαρουσίου, η συγκάτοικος της Κατακουζήνας, η αισθησιακή μπαργούμαν που βρήκε το νόημα της ζωής (γκομένισμα – φαΐ – αραλίκι) νωρίς και κατάφερε να το εμφυσήσει ακόμα και στον πιο στρυφνό άνθρωπο που πέρασε από την ελληνική τηλεόραση, τον βυζαντινολόγο που περπατούσε στον Εθνικό Κήπο και μαραίνονταν οι φίκοι και τα γιούλια. 

 

 

 

 

ezgif.com-bfcc0e30fc

 

Ντένη Μαρκορά

 

All hail the queen της ελληνικής κωμωδίας! Η μεγαλοαστή εκκεντρική μάνα (του δειλινού καμπάνα), με τις επιλεκτικές ευαισθησίες, την εκρηκτική προσωπικότητα και το δηλητηριώδες χιούμορ. Από όσες κι προηγήθηκαν και όσες ακολούθησαν, καμία δεν κατάφερε να τη φτάσει. Διότι, πάνω απ’ όλα, έθεσε το καυτό ερώτημα που θα μας απασχολεί πάντα: “Ποιος είσαι στο φινάλε, Θανάση Γρόσο”; 

 

MetaMeta

Έχω σπουδάσει Μπαγιαντέρα στη Λυών

No Comments

Post a Comment